איך מתקנים צמיג טיובלס בשטח

היי אני עמית ואני שמח שהצטרפתם אליי לסרטון נוסף בסדרת הסרטונים שלנו!

היום אנחנו הולכים לדבר על איך אנחנו מתגברים על תקלה בטיובלס שקוראת לנו בשטח, איך אנחנו מסדרים אותה ויוצאים הביתה. הנה אנחנו מתחילים!

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לבדוק כשירד לנו האוויר בצמיג זה בעצם מה קרה לנו. אנחנו לא רצים ישר לתקן פנצ׳ר בטיובלס.

אחד הדברים שיכולים לקרות הוא שנסענו בלחץ אוויר נמוך מדי ואז מה שקרה זה שהצמיג ברח מהחישוק ואנחנו נוכל לגלות שזה מה שקרה לנו על ידי זה שנעבור על הצמיג ולמעשה נראה קצת חומר שברח לנו בין החישוק לבין הצמיג. במידה וזה מה שקרה, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לנפח את הצמיג, להתחיל לרכוב ופתרנו את הבעיה.

במידה ולא ראינו את הכתם הזה של החומר בצד הצמיג אנחנו צריכים לחפש איפה הבעיה שלנו – איפה הפנצ'ר. אנחנו יכולים לעשות זה כמובן בשתי שיטות:

אחת זה לעבור ויזואלית על הצמיג ולראות האם יש לנו איפהשהו מקום שממנו יוצא חומר והשיטה השנייה היא פשוט לנפח את הצמיג ולהקשיב, לראות מאיפה יוצא לנו החומר.

במידה וגילינו את הפנצ׳ר אנחנו מתחילים לטפל בו באופן הבא:

למעשה אחרי שמצאנו את החור אנחנו הולכים לתקן את הפאנצר שלנו ובשביל זה אנחנו נזדקק לערכת טיובלס. ערכת הטיובלס שלנו כוללת את החלקים הבאים: יש לנו את השופין, יש לנו את הכלי שבעזרתו אנחנו מכניסים את התולעת, יש לנו את התולעים מכל מיני סוגים מכל מיני עוביים, בדרך כלל גם עובי שהוא יותר קטן מהעובי הזה יספיק לנו לפנצ'רים קטנים ומפה אנחנו ממשיכים.

ערכת חובה להיחלצות מהירה

למעשה אחרי שמצאנו את החור, אנחנו מכניסים את הכלי שמנקה, מבצעים תנועה של ניקוי – פנימה והחוצה כדי לנקות חומרים עודפים וחומר שאחר כך יפריע לנו.

אחרי שניקינו אנחנו לוקחים את התולעת ומשחילים אותה לתוך הכלי, ואז אנחנו דוחפים אותה בכוח לתוך הצמיג. כאשר התולעת נמצאת בתוך הצמיג אנחנו מסובבים אותה קצת ומושכים את הכלי החוצה.

מה שקורה הוא שהתולעת נשארה בתוך הצמיג ואנחנו יכולים לחתוך את הקצה שלה (לא חייבים) ועכשיו כל מה שנשאר לנו לעשות הוא לנפח את הצמיג ולהמשיך ברכיבה.

אני מקווה שנהניתם בסרטון, טיפ אחרון שיש לנו לתת – אנחנו ממליצים את התולעת להכניס לתוך הכלי לפני הרכיבה כדי שיהיה לכם יותר קל בשטח ואפילו לא תצטרכו להסיר את הכפפות מהידיים!

אני מאוד מקווה שנהניתם מהסרטון אנחנו גם מזמינים אתכם אלינו לחנות כדי לנסות ולעשות את התיקון בפעם הראשונה אצלנו כדי שהפעם הראשונה שלכם לא תהיה בשטח וכבר תהיו מאומנים.

חוץ מזה אני מאוד אשמח אם תשאירו בתגובות מה אהבתם בסרטון, אם יש לכם עוד איזה שהם תובנות לגבי תיקון של טיובלס בשטח – יכול לעזור לכולנו. תגובות שלכם, הערות,  אנחנו מחכים לזה.

אנחנו ניפגש בסרטונים הבאים ואנחנו מקווים שתהיה לכם רכיבה מדהימה.

תודה ולהתראות!

תחזוקת אופניים בסיסית

היום נדבר על התחזוקה הבסיסית שאתם צריכים לבצע באופניים שלכם, אחרי הרכיבה או לפני הרכיבה הבאה, שתשמור על האופניים שלכם תקינים, בטוחים, וגם תחסוך לכם

קרא עוד..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

לקוח.ה יקר.ה
צוות ציודים גויס למילואים וכרגע משרת את מדינת ישראל
מאחלים לכולנו ימים שקטים יותר וחזרה לרכיבות מהנות בקרוב.
תנחומינו למשפחות ולחברי הנרצחים וההרוגים והחלמה מהירה לפצועים.
החנות תיפתח בהתאם למצב ולשחרורנו משירות מילואים.
באהבה
עמית ושגיא

אפשר לשלוח אלינו הודעות ווטסאפ לטלפון 08-8600144
נשתדל לענות ולסייע בהתאם לפניות וזמינות במילואים.

דילוג לתוכן