ניקוי בולמי זעזועים אחרי רכיבה

שלום לכל רוכבי השטח!

חזרנו מרכיבה בחורף או בקיץ ואנחנו רוצים לשמור על בולמי הזעזועים שלנו תקינים ועובדים כמו שצריך, וגם לחסוך הרבה כסף ותיקונים מיותרים. את כל זה אנחנו עושים בשלוש דקות אז הנה אנחנו מתחילים!

האביזרים שלהם נזדקק על מנת לבצע את ניקיון הבולמים הם: סמרטוט לח, סמרטוט יבש, מקלון לניקוי אוזניים, ואחד משני סוגי שמנים עליהם אנחנו נדבר בהמשך.

הדבר הראשון שנעשה הוא לנקות בעזרת הבד הלח שיש לנו את הרגל של המזלג או הרגל של הבולם האחורי, נוריד את הלכלוך הגס, נשתדל להגיע למקומות שנמצאים גם בין הרגל של המזלג לבין הקשת של המזלג  וננקה את כל הלכלוך הגס מהרגל של הבולם האחורי.

אחרי שעשינו את הניקוי הגס אני ממליץ ללחוץ על הבולם כדי שאם יש לנו לכלוך שנמצא מסביב לאטם או בתוך האטם, הלכלוך הזה ייצא ואז אנחנו נבצע ניקיון נוסף עם הסמרטוט הלח.

מה שאנחנו עוד יכולים לעשות הוא לקחת מקלון לניקוי אוזניים וגם איתו להגיע למקומות שלא הצלחנו להגיע אליהם עם הסמרטוט הרטוב.

נשתמש בסמרטוט היבש כדי לנגב את הבולם מכיוון שהפעולה הבאה שלנו היא שימון דק של הרגליים והשמן שלנו לא יוכל להתיישב טוב על הרגליים של הבולם במידה והן יהיו רטובות.

לשם כך נשתמש בשמן שרשרת רגיל או בשמן שנקרא פוקס פלוייד (FOX FLUID) יעודי לרגליים של הבולם.

במידה ויש לכם קשרים טובים עם חנות האופניים הקרובה לביתכם אתם יכולים לבקש מהם שפופרת קטנה כזאת של שמן סיכוך.

אנחנו מטפטפים מעט שמן על הרגליים של הבולם ויכולים למרוח את השמן בעזרת האצבע. אנחנו רוצים ממש ממש שכבה דקה על הרגליים של הבולם.

אני מקווה שנהנתם מההסבר ושיהיו לכם הרבה הרבה רכיבות חורף מהנות. אתם יותר ממוזמנים להשאיר תגובות שלכם, הצעות, ידע נוסף שיכול לעזור לרוכבים אחרים בתגובות לסרטון.

נתראה בסרטון הבא ושיהיה לכם יום מצויין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

לקוח.ה יקר.ה
אחרי כמעט חצי שנה במילואים במלחמת חרבות ברזל אנחנו בחזרה בחנות!
החנות פתוחה כרגיל למעט ביום שישי הקרוב ה- 5/4 שבו תהיה סגורה.
מאוד נשמח לראות אותך.
התגעגענו ❤️
עמית ושגיא

דילוג לתוכן