איזה אופניים מתאימים ונוחים לך

היום אנחנו הולכים לדבר על שלושת הדברים שחשוב מאוד שיתקיימו באופניים החדשים שלכם: נוחים בגוף, נוחים בכיס ונדבר על שירות ואחריות.

הנה אנחנו מתחילים!

 

אז לאחר שאתם כבר יודעים מה אתם רוצים לעשות עם האופניים החדשים שלכם ומניסיוננו הכללים הבאים רלוונטים גם לגבי אופניים של רוכבי אופניים ותיקים ומתקדמים יותר, האופניים החדשים שלכם צריכים לענות על שלושה קריטריונים:

הקריטריון הראשון הוא שהאופניים נוחים לגוף שלכם.

באותה מידה שאתם הולכים לחנות נעליים ומודדים מספר זוגות נעליים ולא כל זוגות הנעליים יהיו מתאימים לכם ונוחים לכם למרות שהמידה מתאימה,

אותו דבר, אנחנו מחפשים באופניים את אותה ההתאמה והנוחות בגוף, רק שבאופניים זה קצת יותר מורכב מכיוון שאנחנו מרגישים לא רק בכף הרגל אלא בגב, בידיים, ברגליים ובישבן, אז אנחנו מחפשים את הנוחות הזאת לכל הגוף.

כדי לדעת מה נוח לנו, מאוד מומלץ בחנות האופניים לבקש לנסות יותר מזוג אופניים אחד כדי שנוכל להתרשם מכמה זוגות אופניים ותהיה לנו נקודת התייחסות שונה.

לא תמיד האופניים הראשונים שאנחנו מודדים הם אלו שיהיו נוחים לנו, לכן כדאי לנסות מספר זוגות.

 

הקריטריון השני שעליו אנחנו מדברים בקשר לאופניים הוא קריטריון הנוח בכיס.

אנחנו רוצים שהאופניים יתאימו לתקציב שלכם. זה אחד הדברים שחשובים לקנייה נכונה של אופניים אבל יש פה שני סייגים:

הסייג הראשון הוא שאתם חייבים להבין שעל מחיר מטורף של אופניים שהשגתם במבצע רוכבים רכיבה אחת, אחר כך אם האופניים לא נוחים לכם הקנייה לא היתה טובה.

אם האופניים לא נוחים לכם אתם לא תתמידו ולא תצאו לרכוב ולכן עדיף לחסוך את הכסף ולא לקנות שום דבר, מאשר לקנות אופניים במחיר מבצע מטורף אבל לא מתאימים לכם.

הדבר השני הוא שאתם צריכים להבין איך עובד שוק האופניים: היבואנים והחנויות רוצים למכור את האופניים במחיר הכי גבוה שהם יכולים. אם אופניים פתאום נמכרים ב 30% או 40% הנחה ולפעמים אפילו יותר, אתם חייבים להבין שזה לא סתם, כי אם היה אפשר למכור את האופניים במחיר המלא הם היו נמכרים במחיר המלא.

אם האופניים נמכרים בהנחה כל כך משמעותית בשוק הזה כנראה שלא הצליחו למכור אותם ויש קניות ואופניים טובים יותר בשוק.

 

הקריטריון השלישי הוא קריטריון השירות והאחריות.

אתם עומדים לקנות מוצר במאות שקלים, אלפי שקלים וחלקכם גם יקנו מוצר בעשרות אלפי שקלים, מרכיב השירות והאחריות פה הוא מאוד חשוב!

איך אתם בעצם יודעים איפה תקבלו את השירות הטוב? אני נוהג לומר אצלי בעסק, כשאני עובד עם ספקים:

ספק שלא מתאמץ מספיק כדי למכור לי, לא יתאמץ בכלל כשהוא יצטרך לתת שירות עבורי ועבור הלקוחות שלי! לכן אני בוחר לא לעבוד עם ספקים כאלה.

כשאתם באים לחנות תראו איזה יחס ושירות אתם מקבלים במעמד המכירה, זה יעיד גם על השירות שתקבלו אחר כך,

 

העצה השניה היא להתייעץ עם חברים שלכם שכבר רוכבים או עם אנשים שמכירים חנויות ויבואנים, כדי לראות שהאחריות היא לא רק דבר שכתוב בתעודת האחריות של האופניים שאתם עומדים לקנות,

אלא שבאמת לאורך זמן היבואן או החנות האלה עומדים מאחורי תעודת האחריות ובאמת מעניקים לכם את השירות והאחריות שמגיעים לכם על המוצר היקר שאתם קונים.

 

בשורה התחתונה התפקיד שלכם הוא לרכוב, אתם לא צריכים להיות מודאגים לא מאחריות ולא האם יכבדו את האחריות ולא מתקינות האופניים במסגרת דברים שכלולים באחריות, כל הדאגות האלה צריכות להיות של החנות שבה קניתם את האופניים, אתם צריכים לרכב וליהנות.

 

אני מקווה מאוד שנהנתם מהסרטון שלנו היום, אני בוודאי נהנתי ואני מקווה שאתם גם יודעים כבר כמעט את כל הדברים שאתם צריכים לדעת כדי ללכת ולרכוש את זוג האופניים הראשון שלכם.

אני מזמין אותכם להשאיר לנו בתגובות מתחת לסרטון מה אהבתם, אם יש לכם הערות, שאלות, אנחנו נשמח לעזור.

כמובן שאתם גם יכולים פשוט ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם!

ניפגש בסרטון הבא ושיהיה לכם יום נפלא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

לקוח.ה יקר.ה
צוות ציודים גויס למילואים וכרגע משרת את מדינת ישראל
מאחלים לכולנו ימים שקטים יותר וחזרה לרכיבות מהנות בקרוב.
תנחומינו למשפחות ולחברי הנרצחים וההרוגים והחלמה מהירה לפצועים.
החנות תיפתח בהתאם למצב ולשחרורנו משירות מילואים.
באהבה
עמית ושגיא

אפשר לשלוח אלינו הודעות ווטסאפ לטלפון 08-8600144
נשתדל לענות ולסייע בהתאם לפניות וזמינות במילואים.

דילוג לתוכן