התחייבות אישית!
יש דברים שבתור צרכן אתה מצפה שיקרו כשאתה נכנס לחנות. וכשהם לא קורים זה ממש מבאס.

גם אני מצפה לכל הדברים האלו כשאני נכנס לכל חנות אחרת בתור לקוח. לא משנה אם זה לחנות מוצרי החשמל או לחנות כלי בית. בכל מקום שבו אני משאיר ממיטב כספי אני מצפה לקבל מוצרים, יחס ואחריות ברמה גבוהה.

בדיוק בגלל זה, ובגלל שאני בעל עסק בעצמי, אז אני מוכן להתחייב בוידאו ובכתב ל-10 דברים שאני מתחייב לעשות בשביל הלקוחות שלי.

ואני חושב שבתור צרכנים אנחנו צריכים לדרוש את הדברים האלו מכל בעל עסק! לא רק בתחום האופניים.

כי זה מה שמגיע לנו כצרכנים.

עמית

מחפש חנות אופניים להרגיש בה בבית? רוצה לקנות אופניים במקום שיתאים לך בדיוק מה שאתה צריך ומה שמתאים לתקציב שלך? אנשים שיטפלו באופניים שלך כאילו אלו האופניים שלהם?

מעל 14 שנים ועשרות אלפי לקוחות מרוצים שמגיעים אלינו מקרוב וגם מרחוק (מאוד), מוכיחים שאנחנו יודעים איך לדאוג ללקוחות שלנו ולשמור אותם מרוצים ושמחים.

חשוב לנו ביותר למכור רק מוצרים איכותיים שיהפכו את הרכיבה שלך לנעימה, נוחה ומהירה יותר. וכמובן מוצרים שאנו יכולים לעמוד מאחוריהם ולתת עליהם שירות ואחריות מלאה.

אנחנו יודעים ומבינים שלקוח מרוצה מביא אחריו הרבה לקוחות אחרים ואנחנו אוהבים את כל הלקוחות שלנו מרוצים,  לכן המדיניות בעסק שלנו היא לתת לכל מי שנכנס אלינו - שירות ללא פשרות.

אז איך זה עובד בשבילך?

זה מתחיל בכוס קפה כשאתה מגיע, וממשיך בהתאמת אופניים בדיוק בשבילך ולצרכיך, לא בערך, בדיוק!

אנחנו נהיה אלו שיתעקשו שתעשה עוד סיבוב ניסיון על אחד ממספר זוגות אופניים שמתאימים עבורך. עוד סיבוב שיעזור לך למצוא את האופניים שמרגישים לך מפנקים ומהירים.

תוכל לבחור אילו אביזרים מתאימים לך לאחר שתשמע המלצות מצוות החנות, המלצות שמגיעות מניסיון רב שנים ומרצון להפוך את הרכיבה שלך לחוויה שתמהר לספר עליה לחבר'ה.. (ותודה לכל הלקוחות המפרגנים. זה עושה לנו כיף אפילו יותר מהמכירה עצמה (-: )